Do odvolání jsou VŠECHNA DIVADELNÍ PŘEDSTAVENÍ ZRUŠENA ! Vstupenky se budou vyměňovat na náhradní termíny ihned, jakmile obdržíme vyjádření a patřičná sdělení od pořadatelů a producentů divadel. SLEDUJTE NÁŠ WEB V LEVÉM SLOUPCI NÍŽE A AKTUÁLNÍ DĚNÍ ! Jako jedna z mála kanceláří jsme od začátku pandemie nepřerušili kontakt s klienty a plně vyřizujeme veškeré výměny, dotazy a vaše podněty. Předem děkujeme za Vaši trpělivost a doufáme, že i přes výše uvedená opatření nám zachováte svou přízeň. Děkujeme vám za podporu ! Tým TipTicket Praha
Jesus Christ Superstar - letní scéna
účinkují:Ježíš Kristus - Kamil Střihavka / Václav Noid Bárta Jidáš Iškariotský - Viktor Dyk,Václav Noid Bárta,Michal Skořepa Marie Magdalena - Bára Basiková,Dasha Pilát Pontský - Pavel Polák /Václav Noid Bárta Héródés Antipas - Ondřej Brzobohatý,Jiří Korn Kaifáš - Radek Seidl,Lukáš - Hynek Krämer Annáš - Jindřich Vobořil,Jaroslav Klein Šimon Petr - Jiří Mach,Jaromír Holub Šimon Zélótes - Peter Strenáčik,Jaromír Holub
LETNÍ SCÉNA | Koncertní verze |: 17.07.2021 19:00 18.07.2021 19:00
Délka představení: 2 hodiny 20 minut (vč. přestávky) (včetně přestávky)
Představení muzikálu bude doprovázeno anglickými titulky.ceny:1150 Kč - 950 Kč - 750 Kč - 550 Kč - 350 Kč termíny:
Muzikál / rockovou operu Jesus Christ Superstar vytvořili textař Tim Rice a skladatel Andrew Lloyd Webber v roce 1969. Vypráví o posledních dnech Ježíše Krista od jeho příchodu do Jeruzaléma až po ukřižování. Protože producenti měli strach z reakce věřících a církve, vydali nejprve písničky z muzikálu na gramofonovém albu. Až pak byl muzikál uveden živě v londýnském West Endu a později na Broadwayi. O čtyři roky později vznikl podle divadelního muzikálu slavný film v režii Normana Jewisona. Novější filmové zpracování je z roku 2000 (režie: Nick Morris).
S muzikálem Jesus Christ Superstar se české publikum nesetká poprvé.
Legendární pražská verze muzikálu Jesus Christ Superstar měla v Praze premiéru 22. července 1994, dosáhla 1288 repríz a vidělo ji celkem 850 000 diváků! Derniéra proběhla 28. června 1998. V roce 2000 až 2003 proběhlo v Praze, Brně, Pardubicích aj. několik koncertů, z nichž byl pořízen televizní záznam.
Děj muzikálu začíná v Betánii Jidášovým nátlakem na Ježíše před příchodem Ježíše a jeho učedníků do Jeruzaléma. Jidáš nechápe, čeho chce Ježíš dosáhnout a tuší že přichází konec. Napětí je cítit i mezi ostatními učedníky a zatímco Marie Magdalena pomazává Ježíše vonnou mastí (Mt 26, 6–7), Jidáš se s ním pře mj. o hříchu a odpuštění. Ježíš se blíží k Jeruzalému, kde velekněží docházejí k názoru, že by měl zemřít. Ježíš pak slavnostně vstupuje do města a dav provolává Hosanna (L 19,36–38). Kaifáš žádá Ježíše, aby dav zklidnil (L 19,39). Jeden z Ježíšových učedníků, Šimon Zélótes, a s ním celý dav, žádají Ježíše, a? se ujme vlády a spolu s nimi se postaví Římu, ten to však odmítá. Pilátu Pontskému se zatím zdá o Ježíši sen (Mt 27,19). Ježíš v Jeruzalémě vstupuje do chrámu a vyhání odtud překupníky, potom se k němu obrací veliký dav nemocných, on však nemá sílu je všechny uzdravit; Marie Magdalena ho pak ukládá ke spánku. Jidáš jde za kněžími a prozradí jim, že Ježíš bude ve čtvrtek v noci sám v zahradě getsemanské; od kneží dostává za tuto informaci peníze.
Druhá část muzikálu začíná poslední večeří. Při ní Ježíš překvapeným učedníkům oznamuje, že ho jeden z nich zradí a druhý zapře. Jidáš se s ním opět dá do sporu a odejde od nich. Po večeři, zatímco ostatní učedníci spí, se Ježíš modlí v zahradě getsemanské a žádá Otce, aby ho zbavil nutnosti své oběti, končí však slovy - děj se vůle tvá. V tom přichází Jidáš a líbá Ježíše, aby stráž poznala, koho mají odvést. Ježíš je zatčen a předveden před Kaifáše. Šimon Petr jde za ním, ale třikrát ho zapře, když se ho tři různí lidé po sobě ptají, jestli nezná Ježíše či jestli k němu nepatří. Ježíš je předveden před Piláta, ten ho ale nechce soudit a předává ho Herodovi, ten po něm chce předvést nějaký zázrak, Ježíš ale mlčí a tak ho Herodes předává zpět před Piláta. Jidáš poté vrací peníze kněžím a v zoufalství si bere život. Kaifáš žádá po Pilátovi pro Ježíše smrt, ten s ním mluví, konstatuje, že nespáchal nic, zač by trest ukládal, nakonec ho ale pod nátlakem zfanatizovaného davu dává zbičovat. Ani pak ale Ježíšovi nerozumí a odsuzuje ho k smrti. V tom přichází opět Jidáš a ptá se Ježíše, zda měla jeho smrt smysl. Ježíš je pak ukřižován.